3 Şubat 2013 Pazar

Yoldaki adamlar ile sert sikisen dul kadin

Merhaba herkese. benim bir kuzenim var…………… SELVA böyle bir şey olamaz valla. kuzen değil sevgilim olmalı aslında. her gördüğümde beni deli azdırıyor. kalçaları memeleri felaket. kuzenimin göğüslerini ısırıp zevk delisi edesim geliyor. zaten beni görünce kendisi atlıyor üstüme. ayağını belime dolar gibi yapıyor. minikken de sırtıma yatardı. üstümde sürtünürdü. kulak mememle oynardı. olgunlasıp büyüdükten sonra denizde ayaklarını belime dolamaya calışırdı. belliki sürtünmek istiyordu. bana hep temas etmek istiyor. tabii benim alette taş gibi olurdu. yanıma yaklaşıp sürtünse aletimin sertliğini kesin hissederdi. tepkisinin ne olacağını bilmediğimden yaklaştırmazdım kendime. fizik boy pos herseyi yerinde. uzun düz saclı. kalcaları tam avuçlanacak cinsten. ne büyük ne küçük. ama göğüsleri dipdiri. bir bebektir selva. heryerini yalayıp emmek istiyorum. el ele tutusup cok gezip tozduk. o da beni sevgili gibi görüp, dokunmalarımdan hoslanıyordu ki elini tutmama izin veriyordu. o da zevk alıyordu belli. benim porno seyrettiğimi de biliyor üstelik. cesaret edemiyıor belki ama o da seyretmek isterdi herhalde. dudakları da dolgundur. öpüsmeye sevismeye doyamam selvayla. seksi yavrum benim. yalnızca sevismek bile bana yeter. cırılcıplak her tarafını öpüp saatlerce sevismek onu orgazmın doruklarına ulastırmak isterim

2 Şubat 2013 Cumartesi

Komsumu eve cagirip gotumden sikis yaptik

Merhaba ben Porno ankaradan.Size yengem ile kısa bir zaman süren ilişkimizden bir kısmını yazıcam. Gerçekten bende böle şeyler olacağına inanmıyordum. Taki o güne kadar.Bilgisayar başında porno izliyordum.Ve birden annem odaya daldı hemen kapattım.Fakat benim ki kalkmıştı.Annem fark etmedi. Kapı çaldı ve yengemler Oral Porno geldi.Birden kafamı kapıya doğru çevirince ne göriyim yengem altına . mini bir etek giy domalmış Anal Porno ayakkabıları çıkarıyor.Bende 2 haftadır yengemi arzuluyorum.Onu nasıl Asyalı Porno düzeceğimi düşünüyorum fakat aklıma bir yol gelmiyor.Şimdi o halde görünce porno filminde etkisiyle bütün gücümü topladım.Oda ya girdim yengemi öptüm ve daha sonrada kocasına Erotik Porno hoş geldin dedim. Oturup çay içiyorduk.BEn tam yengemin karşısına geçtim.O sürekli frikik veriyordu.BEnim alette rahat durmuyor büyüyordu.Ve ben tuvalete gittim. Gücümü toplamaya çalıştım ve birden şeytan dürttü Yabancı Porno yengemi çağırdım.Kimse ne olduğunu anlamadı özel bişey Rokettube konuşucam dedim.Geldi.Tuvalet dardı.Ve bana ne oldu Esmer Porno sercio dedi gerçekten şaşırdım çünki daha önce hiç böle demedi.BEn kafamı yere eğdim ve o güzel götüne Amatör Porno bakmaya başladım sanki hisseti.yenge daha önce hiç ilişkiye girmedim kadın amı nasıl bişey diye sordum.Ve sorunu anlamıştı.tmm seni anladım dedi.bir an çok korktum. ve elimi Fantazi Porno tuttu o mini eteğin alıntdan kendi amını bana parmaklatmaya başladı.Sıcacıktı.hissettinmi dedi.gerçekten çok güzel dedim fakat daha fazla dayanamıyacaktım. Yengemi tutup çamaşır makinesinin üstüne domalttım.Minisi sıyırdım altında Yaşlı Porno kırmızı bir tanga vardı.ve tangayı da Rus Porno sıyırdım göt deliğine dil darbeleri indirmeye başladım.Çok hoşuna gitmiş olmalıydı ahh ohh çok güzel diyordu.Artık Tecavüz Porno dayanamadım benimkini çıkardım yengemın ağzına verdim.Ağzına bir posta boşaldım.Fakat daha önce bu kadar büyümemiş olan sikim kocaman Gay Porno olmuştu 20cm kadar vardı.ve kap kalındı. yengem avcuna aldı biraz daha yaladı.Tekrar domalttım götüne ve amına deydirmeye başladım.iyice zevkle gelmişti bağırıyordu hade artık sok gir içime ve dayanamadım amına soktum.köküne kadar gittim birden acıklı bir Sarışın Porno sesle ahhh çekti.İleri geri gel gitlere başladım ben ileri gittikçe daha çok bağırıyodu.boşalıcam dedim içime boşalma dedi çıkardım ve kalçalarına boşaldım.Fakat ben hala doymamıştım Götten Porno yengem eteğini topladı çok üzülmüştüm tam çıkıyordu dur dedim. . ve bir posta daha siktim bu sefer götünü amını siktim o bağırdıkca ben zevke Grup Porno geliyordum bir sefer daha boşaldım ve Türk Porno odaya çıktık.Kocası ne oldu die sordu yengem şakasına senin yapamadığın oldu dedi.ve küçük Hard Porno tebessümlerle her kes güldü. Fakat ben yengemi bi kere sikmeyle bırakmaya niyetli değildim.Çünki yuvarlak süper bir götü portakaldan büyük dik füze gibi göğüsleri vardı. Bir HD Porno gün beni yemeğe çağırdı gittim.Kapıyı çaldım evde sadece yengem vardı.hissetim tam içeri girdim ayakkabılarımı çıkarıyordum.Üstünde dar bir bluz altında normal evde Hemşire Porno giydiği etek vardı.Bluzdan göğüzleri füze gibi duruyordu.ve direk yakaladım.sonra deliler gibi öpmeye başladım.hemen yarağı verdim ağzına yaladı.bir Sekreter Porno posta boşaldım.sonra kremledim ve yengemi domalttım.Etek uzundu etek üstünden biraz zevke getirdim..Sonra eteği sıyırdım oda beni bekliyormuş klotu yoktu yarağımı tuttum götüne vurmaya başladım çok hoşuna gitti galiba gülüyordu.fakat Karı Koca Porno yarağımı köküne kadar bir soktum bağırdı sanki apartman inledi.iyice zevke geldim ileri geri gitmeye başladım ve boşalıcaktım çıkardım yarağı tuttum ve Latin Porno ağzına bir posta daha boşaldım.yine aynı . pozisyona getirdim.fakat bu sefer Lezbiyen Porno başka bişe yapıcaktım. saçlarından tuttum geriye dorğu çektim götüne bir soktum yine bağırdı ileri geri git gel yaptuım. sonra yarağı çıkardım amına dayadım biraz gel git yaptım .artık dayanamadım ve kalçalarına Liseli Porno boşaldım. Sonra banyoya girdik banyoda bunu bir posta daha siktim.Sonra yemeğe oturduk.Ama altına mini bir etek üstünede sütyen giymişti.yemek yerken bile beni azdırdı.Yemekten sonra bi posta daha siktim.. Artık hafta 1 felan Türbanlı Porno sikiyorum.O götü kimsede görmedim. Hey sen evet sen sen ! iyi oku burayı, amacın nedir buna karar ver anladın ? Porno izlemek istiyorsan hemen Zenci Porno Videolarına girmeni istiyorum. En iyi Porno adresi www.DeliPorno.ORG adresidir. Unutma okey.

Yengem ile yatak odasinda sex yapiyoruz

ben berkant ben size basımdan gecen bi olayı Amatör Porno anlatmak istiyorum.aslen ist de oturuyorum 29 yaşındave yakın kotuma olarak çalışıyorum.gecen yaz tatilimi geçeirmek için izm e yegenimin yanina gitmiştim.oda 19 yaşında ve 1 senelik evli idi.eside özel bi hastanede çalışıyordu.vardiyalı çalışıyordu.benim Asyalı Porno gittiğimde vardıyası geceidi. ben gündüzleri denize gidiyor geceleri ise tbv karsısında zaman geçiriyordum.yine bi akşam Erotik Porno enişte işe gitmişti ve bende evin arka bahçesinde oturmuş bira içiyordum.yegenim banyoya girecegini söyleyerek müsade istedi.bende tamam dedim.ve aradan bi zaman geçti biram bitiyordu ve bira almöak için Esmer Porno mutfaga gittim banyodan gecerken içerden ahlama ve uhlama sesleri geliyordu.ben ordan gecerek bahçeye gittimama aklım orda kalmıştı.yegenim banyo yapıp galmişti üzerinde tayt ve bady vardı oturduk konuşmaya başladık ve onada bira uzattım oda içiyordu böyle baya devam ettişk alkolun Fetiş Seks etkisiyle sarhoş olmuştu. ona seni yatırayım dedim ve koluna girdim o sallandıkça gögüsleri tenime değiyordu çıldırıyordum.odasına gelmiştim ve yatagı açıyordumkişbirden üzerime düştüberaber yataga düşmüştük() o an göz göze Gay Porno geldik artık ok yaydan çıkmıştı ve dudaklarına yapıştım oda bana hararetli bi şekilde cevap veriyordu bir Götten Sikiş çırpıda bady i çıkardım sutyeni zor zaptediyordu gögüslerini ve sutyeninide çıkarıp! o muhtesem gögüslerini yalıyordum o çıldırıyordu .oda bu arada boş durmuyor Hard Sex şortumun üzerinden benim yarragımla oynuyordu ve sortumu çıkarıp yarragımı serbest bırakmıştıbende onun taytını çıkardım kilot yoktu artık ikimzxde çırıl çıplaktı bana dayı nekadar büyük yarragın var Lezbiyen Porno dedi benimkiniki seninkinin yarısı kadar anca dedi. bu beni dahada azdırmıştıve amını okşamaya başladım oda benimkini agzına almaya çalışıyordu ve yalamaya başlayınca bende parmaklarımla amına mas yapıyordumve yalamasına dayanamayıp ağzına boşalmıştım baktım bütün menilerimi yalıyotrdu.biraz konuşma molası vermiştk bana esiyle sex hayatı iyi olamdığını Liseli Porno abnlatıyordu ve de yarragının ufak oldugundan yakınaıyordu ben bunları duyunca azmıştım ve onu öpmeye beşladım ve o tertemiz amını yalamaya başlayınca çıldırmıştı oda benimkini yalamak istediğini söyledi 69 olmuştuk hem amını yalıyor hem götünü oda benim yarragımı emiyordu artık daha dayanamıyordum ve sırt üstü yatırdım bacaklarını omuzuma alarak kayganla! şmış amına giriyordum zevk ten çıldırıyordu yarrağım amını sarıyordu çünki daha tam genişlwmemeişti buda bana büyük haz veriyordudaha sonra pozişyon değiştierdik üzerime oturdu üzerimde zıplayıp duruyordu bende bişr yandan Sarışın Sikiş parmağımla götdeliğini okşuyordumparmagımı islatarak götüne sokuyordum çıldırmıştı daha fazla dayanamayarak sikimi çıkardım ve sırt üstü yatırarak göt deliğine fişkırdım oda sarsılıyordu anlamıştı Türbanlı Porno niyetimi yarragımı indirmeden götüne girecektim zaten menilerimle kayganlaşmış olan götüne girmek çok da zor olmadı ama acıyorduki kendini geri çekiyordu( ) ama ben kafaya koymuştum sikecektim ve deliğini ayarlayıp bi sokuşta geçirdim deliğine artık sesi çıkmıyordu ve ritmik hareketlerle gidip gelmeye başlayınca alışmıştı zevk aldığı belliydi böyle gidip Türk Porno gelirken boşalmak üzereydim ve götünden çıkarıp yalamasını istedim dondurma yalar gibi yalıyordu ve bende meni lerimi suratına fıkırtmıştım daha sonra banyoya gittik Zenci Sikiş ve banyodada bir güzel şikiştik sonra yatıp uyud! uk sabaha karsı yanımdan kalkarak odasına gitti ve bu olayı her akaşam deniyoruz bu arada bir komsuylada beraber oldum bakalım kndırırsam grup yapacağızolursa daha sonra onuda anlatırım. Bu seks ve azmış olduğunuz hikaye bir topalporno.com sitesi içindir, eğer porno izlemek istiyorsanız www.topalporno.com giriş yapmalisiniz. @ANTOLLLL ! MucuuuX

1 Şubat 2013 Cuma

Balik etli kadin kucakta sex yaparken

Ben arzu 34 yaşında esmer balık etliyim evliyim ist yaşıyorum.iş yerinden arkadaşım nurcanla baya samimiydik nurcan 30 yaşında dul biriydi boşanalı 2 yıl olmuş ailesiyle yaşıyordu.nurcanı bir hafta sonu bize davet etmiştim eşimde evde yoktu nurcan eve geldiginde başımı döndürmüştü üstünde mini etek dar gögüsleri açıkta bir gölek vardı çok seksi görünüyordu sarılıp öptügümde gögüslerimiz temas etmiş acayip olmuştum.evde eşim olmadıgı için nurcan çok rahattı.nurcan kolasını içerken üstüne döktü gömlek ve etegi ıslanmıştı nurcana canım gel sana bir şeyler vereyim giy dedim beraber yatak odasına gittik nurcan önce etegini çıkardı altında kırmızı bir tanga vardı kalçaları harikaydı sonra yavaşca gömlegini çıkardı yine desenli bir sütyen takmıştı gögüsleri diri ve iriydi harika görünüyordu onu okşamak istiyordum ama nasıl yapacagımı bilmiyordum nurcan bana dönüp nasılım arzu dedi harikasın canım dedim çok seksisin çok güzel vücudun var dedim birden aklıma birşey geldi ve nurcan gögüslerin silikonmu gerçekmi dedim nurcan hemen gerçek ya her yerim dedi inanmıyorum çok diri dedim nurcan hemen inanmassan gel bak dedi ve sütyenini çıkardı bende harika gögüsleri ellemeye başladım nurcan birden ürpermişti ben gögüs ucuyla oynamaya başladım bir elimlede diger gögüsünü okşamaya başladım. Nurcan artık kendini bana bırakmıştı nurcana kısık heyecanlı bir sesle evet gerçekmiş canım dedim çok güzel gögüslerin var dedim.nurcan yutkunarak boguk bir sesle arzu devam et lütfen bırakma dedi artık nurcanda istiyordu ve ben hemen gögüslerini öpmeye yalamaya başladım bir elimide amına attım külotu çoktan su gibi olmuştu elimi içine sokup ıslanmış amını okçamaya başladım nurcanla dudaklarımız birleşti nurcan dudaklarımı emmeye yalamaya başladı bir eliylede gögüslerimi okşamaya başladı harika bir duyguydu bir çırpıda bende soyundum nurcanın tangasını çıkarıp yataga sırt üstü uzandım nucanda tersden üstüme yattı 69 olmuştuk amı tertemiz mis gibi kokuyordu dilimi etrafinda biraz gezdirip yalamaya başladım nuracan da benim gibi yapıyordu harika bir şeydi aynı anda am yalayıp amımda yalanıyordu nurcan arada amıma parmagını sokuyor götümü yalıyordu müthiş zevk alıyordum artık dayanamadım ve kasılarak boşalmaya başladım hemen ardımdan nurcanda titreyerek boşaldı.yanıma uzandı sohbete başladık aslında nurcanda bende hoşlanıyormuş ama hiç kadınla olmadıgından cesaret edememiş bana yaklaşmaya.birer sigara içtik o arada birbirimizi okşuyor arada öpüşüyorduk nurcan gögüslerimden yalamaya başladı harikaydı eçlarını hafif dişliyor emiyordu aşagı göbegime indi bir süre oramı yaladı tekrar amıma geldiginde ben yine sulanmıştım nurcan amın çok tatlı yalamaya doyamıyorum dedi biraz daha yaladıktan sonra nurcan karşıma uzandı bacaklarımız açıp amlarımızı sürtmeye başladık ben böyle zevk almadım harika bir şeydi nurcanda bende daha çok amlarımıza baskı yapıyorduk artık ikimizde çıglık atıyoruk nurcan ohhh arzu harka devam at sik beni diyordu artık kendimizi kaybetmiştik daha fazla dayanamayarak aynı anda bagırarak boşalmaya başladık ve yataga yıgıldık.bir süre yatakda kalmıştık o anda kapı açıldı ve eşim içeri girdi bizi görünce şok olmuştu nurcan hemen üstünü kapadı kenan kapıyı kapattı gitti dış kapının çarpma sesinden evden çıktıgını anlamıştım nurcan hemen giyindi hiç konuşmuyorduk ve oda sessizce çıktı gitti.kenan gece 12 de eve geldi bana baktı ve neden dedi ben sana yetmiyormuyum dedi bende aşkım sen harika bir erkeksin ama nurcan çok güzeldi bir anda oldu dedim senden başka hiç bir erkekle olmam dedim.kenanın sini yatışmıştı anlat baştan dedim ben anlattıkca aşkımın siki kalmış taş gibi olmuştu.aşkım istersen ikimizi bir arada sikersin nurcanda yanıyor zaten dedim ve kenan kalktıgı gibi gelip amımı yalmaya başladı nurcana söyle kabul ederse beraber yapalım dedi ertsei gün işyerinde nurcana söyledigimde sevinçten deli oldu.